TutUMakIaS TV

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010

ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΛΕΦΤΗ.................


από yioryos
ειμαι ελευθερος επαγγελματιας...δουλευω σκληρα 12 ωρες την ημερα....ειμαι η ραχοκοκαλια αυτης της χωρας και ο μονος που παραγει τους πορους αυτου του κρατους.....ουσιαστικα, ειμαι ο ΜΟΝΟΣ που πληρωνει φορους, γιατι αν δεν υπηρχα εγω, τοτε απο που θα εισεπραττε το κρατος για να συντηρει και να μισθοδοτει τις αμετρητες στρατιες των κοπριτων που καταχρηστικα ονομαζονται δημοσιοι "υπαλληλοι", αντι να ονομαζονται δημοσιοι κοπριτες και δημοσια λαμογια....μου λενε οτι πρεπει να πληρωνω ολους τους φορους που μου αναλογουν, για να εχω δημοσια δωρεαν υγεια ( τοτε γιατι αν δεν δωσω φακελλακι στον δημοσιο νταβατζη γιατρο, θα πεθανω,περιμενοντας, σε ενα ραντζο στο διαδρομο καποιου νοσοκομειου, ακομα και για την πιο απλη εξεταση ????).....μου λενε οτι πρεπει να πληρωνω για να εχω δημοσια δωρεαν εκπαιδευση για τα παιδια μου ( τοτε γιατι αν δεν ξοδευω εναν μισθο τον μηνα σε φροντιστηρια, τα παιδια μου δεν θα εχουν καμμια ελπιδα στο μελλον που περναει μεσα απο την παιδεια.?????.)...κι ακομα γιατι αν δεν υποκυψω στον εκβιασμο του "υπαλληλου" της πολεοδομιας, δεν θα μπορεσω να εχω το αυτονοητο, δηλαδη να παρω στην ωρα μου και χωρις προβληματα το "χαρτι" που δικαιουμαι???...κτλ...κτλ...κτλ.....και ενω συμβαινουν ολα αυτα τα "δικαια" εις βαρος μου, ερχεται το κρατος---του οποιου εγω συντηρω την υπαρξη-----και μου επιβαλλει φορους με κλιμακα 39%.....δηλαδη, ενα κρατος νταβατζης, που ετσιθελικα θελει να ειναι συνεταιρος μου, χωρις να μου προσφερει τιποτα....και οταν εγω αρνουμαι να δεχτω αυτο το νταβατζηληκι, τοτε με λεει "κλεφτη" και απειλει οτι θα με κυνηγησει αλλυπητα, γιατι λεει οτι η φοροδιαφυγη ειναι κλοπη απεναντι στους "συνεπεις" φορολογουμενους ( που ειναι οι υπαλληλοι )......και ενταξει, να πληρωσω το 39%....για να πανε αυτα τα λεφτα που ?...σε καποιους τυπους στην ΕΡΤ που παιρνουν 200.000 ευρω το χρονο για να διαβαζουν τις ειδησεις η να λενε αηδιες μπροστα στο γυαλι ?...σε καποιους απιθανους τυπους πυ παιρνουν συνταξεις 300.000 ευρω το χρονο ??/στους δικαστικους που παιρνουν συνταξεις 5-7000 ευρω το μηνα ?????...στις "συνταξιουχους" του δημοσιου ετων 35 !!!1 και στους συνταξιουχους πυροσβεστες ετων 46 !!!!!, η μηπως στις "νομιμες" προμηθειες των δημαρχων και των υπουργων για τα εργα που γινονται ????/....η..η....η...."ων αριθμος ουκ εστιν".....ερωτω λοιπον......ποιος ειναι ο κλεφτης ?...εγω η ολοι αυτοι οι διορισμενοι κοπριτες που πληρωνονται απο ΕΜΕΝΑ για να με εξυπηρετουν, αλλα αντι γι'αυτο, ζουν πλουσια με τα χρηματα ΜΟΥ και εις βαρος μου και αλλοι που με εκβιαζουν να τους "λαδωνω" για να κανουν το αυτονοητο, δηλαδη αυτο για το οποιο πληρωνονται απο εμενα ?????????.....ποιος ειναι ο κλεφτης ?????.....εγω που δουλευω σαν σκυλος, που δεν εχω δικαιωμα να αρρωστησω γιατι αν δεν μπορεσω να δουλεψω μια μερα, η κατσαρολα μου θα μεινει αδεια και οι λογαριασμοι μου απληρωτοι, που αν θα παω διακοπες, "θα τρωω απο τα ετοιμα", η αυτος που απαιτει να του δινω το 39 % απο τον ιδρωτα μου για να συντηρει τις στρατιες των πολιτικα διορισμενων κοπριτων, παρεχοντας τους οχι 12, αλλα 14 !!!μισθους ( και σε ορισμενους 16 μισθους !!!!!.) για εργο που ΔΕΝ παραγουν ?????...ποιος ειναι ο κλεφτης κυριοι και ποιος κλεβει ποιον ?????...εγω που δουλευω και παραγω εργο και πληρωνω φορους, για να πληρωνονται αυτοι που δεν παραγουν τιποτα και που αντι να μου χρωστουν ευγνωμοσυνη, εχουν το θρασος να απαιτουν να τους δινω το 39 % απο τον ιδρωτα μου, απειλωντας με οτι αν δεν τους το δινω, "θα με κυνηγησουν αλυπητα" ???.....να ρωτησω κατι ???..αν...λεω ΑΝ, καποια μερα,συντονιζονταν ολοι οι ελευθεροι επαγγελματιες αυτης της χωρας, οι μικρομεσαιοι, οι βιοτεχνες και αποφασιζαν να μην πληρωσει ΚΑΝΕΝΑΣ ουτε ενα ευρω φορο στο κρατος...αλλα ΟΛΟΙ....τι θα γινοταν ???????.....τοτε να βλεπατε τι γλεντια θα ειχαμε.....ξερεις τι ειναι να εισαι ο μονος που πληρωνει και να σε λενε κλεφτη και απο πανω επειδη αρνεισαι να τους βαλεις "νταβατζηδες συνεταιρους" στο μαγαζι σου και να σε απειλουν κιολας οτι θα σε κυνηγησουν αλυπητα ???????????//.....τρελλα πουλανε οι ανθρωποι.....μηπως πρεπει λοιπον να αλλαξουμε το τροπαριο και εμεις αδερφια και να πουλησουμε και μεις τρελλα ???????????.......να κανουμε αυτο που ακουγεται συνεχεια εσχατως " σταση πληρωμων ", να δουμε τοτε τι κλαμα θα πεσει στις εκατονταδες χιλιαδες των κηφηνων που πληρωνουμε για να ειναι νταβατζηδες μας...


Υ.Γ...εγω και ολοι οσους γνωριζω δεν χρωστανε ουτε ενα ευρω σε κανεναν..τους λογαριασμους μας τους εχουμε τακτοποιημενους...αρα εμεις δεν εχουμε καμμια σχεση με τα 300δις ευρω που χρωσταει η χωρα...αυτα να τα πληρωσουν αυτοι που τα πηραν και εκεινοι στους οποιους τα εδωσαν για δεκαετιες...δηλαδη να τα πληρωσουν οι διοικησαντες την χωρα τα τελευταια 30 χρονια ΚΑΙ οι δημοσιοι υπαλληλοι...αυτοι τα εφαγαν, αυτοι τα χρωστανε, αυτοι να τα πληρωσουν....
http://www.capital.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου